2016. május 7., szombat

DVA: Stílusos, menő, praktikus

A hátizsákok reneszánszukat élik, és megvallom őszintén, hogy eszem ágában sem volt venni, mert nekem a hátizsák az iskolatáskával volt egyenlő. A tipikus érzés jött elő, amikor egy kétszer nagyobb táskával, 2 tornazsákkal, és technika - vagy rajzfelszereléssel, félkómásan battyogok a buszmegállóba.
Igaz, most alapjaiban más a helyzet, de a látvány majdnem ugyanaz: Anya szaporán lépked a két gyerekkel. Az egyik vagy babakocsiban, vagy rám kötve nézelődik, a másik vagy sétál, vagy motorozik, vagy nyafog, hogy vegyem fel. Egyik kezemben a bevásárlószatyor, másikban 35 szál virág, és 13 kavics, amiket feltétlenül nekem kell fogni, és feltétlenül haza kell vinni. Emellett az óriási pelenkázótáska, aminek van az a gyönyörű tulajdonsága (amellett, hogy feneketlen, így bármi elveszik benne), hogy egyfolytában lecsúszik a válladról, vagy a babakocsiról.
Mivel itt van a gyönyörű tavasz (reméljük), szeretünk minél több időt a szabadban tölteni, sétálni, kirándulni. És gyerekesekként tudjuk, hogy nem indulhatunk útnak táska nélkül. Így, mégis arra szántam magamat, hogy körbenézek hátizsákok terén. Tudatosan nem a hagyományos zsákokat néztem, valami izgalmasra, valami újra vágytam. Úgyhogy, elkezdtem utánanézni van-e ilyen, elsősorban a hazai közegben és rábukkantam a DVA-ra!
Ha az első benyomást akarnám megfogalmazni, akkor annyi lenne: szuper vagány + stílusos + sokszorfelvevős + kényelmes! Egyszerűen egy számmör-mászthev! Vagy inkább egy enitájm?!
A DVA márka megálmodója két fiatal magyar lány, Annamária, és Klaudia, akik ízig-vérig azon dolgoznak, hogy a hagyományos táska fogalma (legyen szó hátizsákról, gymbagről, vagy clutch-ról) teljesen új értelmet kapjon.
2014-ben alkották meg a DVA márkát, melyet elmondásuk szerint az intuíció, spontaneitás, és humor jellemez. Pontosan olyan táskákat terveznek, amelyek nemcsak holmi holmicipelő eszközök, hanem izgalmas kiegészítői megjelenésünknek. Extrém anyaghasználata, és színvilága azonnal beleszeretős. Merész módon bánnak a stílusok kombinációjával, ennek eredményeképpen garantáltan egyediek, és feltünően különlegesek a DVA termékek. A tökéletes külcsín praktikumot is rejt: méghozzá a kényelmes viseletet! Ez elengedhetetlen számomra! Fiatalos dinamikája kiemelkedővé, gyakorlatilag egy kis ékszerré teszi ruhatárunkba.
Mivel elsősorban hátizsákot kerestem, így azok között néztem szét alaposabban. Nehéz volt a választás, mert mindegyiknek megvan a maga sajátos hangulata. Megtalálhatjuk a visszafogottabb, és a kifejezetten feltűnő hátizsákokat is. 
Nagyon tetszetős, hogy nem egy cipzáros módon lehet “bezárni” a táskát. Összehúzós megoldása kényelmes, gyors használatot eredményez – egy útközben-előrekapós-gyorsan kivevős-közben gyerekeket szemmeltartós challenge során.
Tehát végül a képeken is látható famer-bordó kombinációt választottam. Nagyon szeretem a farmer anyagot, és ennek a bordónak az intenzitását. Ez a két anyag lehetővé teszi, hogy sokféle viselethez tényleg nagyon jól mutasson. Szeretem az apró részletek: az egyik, hogy van egy kis füle is, így könnyen kézbe vehetem, a másik pedig a belseje, ami zöld színű. Az, hogy van belső zsebe, csak hab a tortán! Nem is értem azokat a táska tervezőket, akik nem gondolnak a belső zsebre. Vajon náluk parancs szóra ugrik ki a zsepi, vagy a lakáskulcs?!
A DVA palettáján megtalálhatjuk a valamivel kisebb méretű szépségeket, gymbageket is. Kivétel nélkül, nagyon eltalálták a lányok az összeset! Mégis nagy kedvenceim a My bag is your bag gondolatmeneten megalkotott táskák, amiknek mindkét oldala különböző színű, így nemcsak Anya, de Apa is vállára kaphatja, ha úgy van kedvük.
Ha valamelyikőtök jobb szereti a kicsi táskákat (clutches), a DVA-nál ezt a típust is megtalálhatjátok! Ugyanolyan stílusossággal, és ízlésességgel készültek el, mint fentebbi társai. Utcai használat mellett, alkalmi eseményeken is sikerrel debütál. Igazi gyöngyszemekről van szó!
 
Az előző posztban már írtam arról, hogy milyen jó, hogyha olyan termékekkel találkozunk, amelyek, amellett, hogy segítségeink a mindennapokban, még divatosak is. A DVA márkára ez teljesen igaz!
A táskákban külön szeretem, hogy a leghétköznapibb viseletet is különlegessé teszik. Fiatal anyukaként horDVA, pedig teljesen átértelmeződik, hogyan is néz ki, a gyerekekkel otthonról egésznapra elmenős történet!  



Nézelődni, gyönyörködni itt tudtok: http://wearedva.com/



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése