2016. április 29., péntek

MyBabyHug: Gyengéd ölelésre tervezve

Amikor a pocakomban volt Lara, akkor teljességgel kizártam, hogy valaha is hordozni fogok. A babahordozáshoz, sohasem az igényesség, stílusosság társult gondolataimban, ráadásul elképzelésem sem volt arról, hogy ez mit is jelent valójában a babának - és az édesanyának egyaránt!
Amikor viszont másodszorra lettem terhes, akkor elkezdtem egyre többet olvasni a témában, mert tudtam, hogy a kis korkülönbség miatt, gyakorlatilag állandóan szükségem lesz mindkét kezemre. Elhatározásomat pedig méginkább megerősítette, hogy több helyen azt olvastam, a hasfájós babáknál csodát művel! Mivel Larának is fájt a pocakja, ezért úgy döntöttem, hogy levetkőzöm korábbi hordozás-ellenes előítéleteimet, és vásárolok egyet.
Tökéletes döntés volt!
Nagyon sajnálom, hogy az első kislányunknál nem alkalmaztam, mert hatalmas segítséget jelentett számunkra. Körülbelül 1,5-2 hónapig Pankának is fájt a hasa, és aki tudja, hogy ez milyen, annak nem kell mesélni, hogy a tartós sírás mennyire fárasztó a baba, de az anyuka számára is. Ez a kendőzéssel gyakorlatilag megszűnt! Ahogy magamra kötöttem, alig pár perc alatt teljesen megnyugodott, és a napjának nagyrészét édesded alvással töltötte a mellkasomon. Én ezalatt az idő alatt tudtam a “nagytesóval” játszani, tudtam enni (ami sokszor csodaszámba megy egy újszülött mellett), főzni, porszívózni, mosogatni stb… El tudtunk menni kirándulni, vásárolni, játszótérre szabadon, anélkül, hogy ringatni, nyugtatgatni kellett volna.



Anyukaként nem szabad elfeledkeznünk arról, hogy nők is vagyunk. Szeretünk jól kinézni, csinosan megjelenni. Fiatal édesanyaként, ezt én is szeretem szem előtt tartani. Azt, hogy ez hordogzókendőben is lehetséges, teljesen megvalósíthatatlannak találtam, egészen addig, amíg rá nem találtam a MyBabyHug-ra.
A MyBabyHug egy magyar anyuka, Lévai-Litter Éva megvalósult álma, egy kisbaba-ölelés paradicsom, ahol megtalálhattok pólyákat, rugalmas hordozókendőket, Mei-Tai-okat. 
Azt gondolom, nem túlzás azt állítani, hogy a MyBabyHug egy új dimenzióját nyitotta meg a babahordozás fogalmának.

Ízléses + kényelmes + praktikus = ez a MyBabyHug.
Minden apró részletén látszik, hogy szeretettel, és a legnagyobb odafigyeléssel készült.  Nagyon szeretem benne, hogy stílusos kiegészítője (!) jól összeállított outfitemnek. Így hordozás során nem kell lemondanom, a divatos megjelenésről sem. Minden egyes darab különböző stílusú, így mindenki megtalálhatja a számára megfelelőt. Lehetsz vagány, visszafogott, vagy romantikus stílusú, a MyBabyHug repertoárjában tuti megtalálod a hozzád, és ruhatáradhoz leginkább passzoló darabot. Ha mégsem, akkor pedig élhetsz a hordozó-tervező lehetőségével.
Mindezen felül nagyon kényelmes, hiszen párnázott pántjai (!) nem nyomják a vállaimat, derekamat. Ez elengedhetetlen szempont, hogyha arra gondolunk, hogy órákig viselni fogjuk.
Precíz, kifinomult kidolgozottságú. Látszik rajta, hogy egy igényes édesanya tervei alapján készültek. Ez utóbbit támasztja alá az a jellemzője is, hogy a MyBabyHug Mei-Tai hordozói kialakításuknak köszönhetően, “együtt nőnek” a kisbabánkkal a maximális kényelem, egészséges tartás érdekében.

A fentebb felsorolt hasznos funkciók mellett, még sokkal fontosabb megemlítenem, hogy a hordozás milyen nagyszerű a baba és az anyuka kapcsolatát tekintve.
Amikor a kisbaba megszületik, akkor hirtelen kikerül egy ismeretlen, és idegen világba. Ahol egyetlen biztos pont, az édesanyja. A hangunkon kívül, a legmegnyugtatóbb neki az ölelésünk, az illatunk (még ha néha verejtékes is…), és a szívverésünk hangja. Ezt, a számára tökéletesen megnyugtató, és szeretetet adó érzést, az ölelésünk, és a hordozás segítségével tudjuk leginkább biztosítani nekik. Gyakorlatilag olyan ez számukra, mintha újra a pocakunkban lennének.
Nekünk, anyukáknak is nagyon jó érzés, hallani a szuszogásukat, látni ahogyan megnyugszanak rajtunk, és elmosolyodnak álmukban. Olyan hamar felnőnek, használjunk ki minden lehetőséget arra, hogy megölelhessük őket!
A MyBabyHug hordozó kiváló segítségünk, és tökéletes társunk  mindennapjainkban, köszönjük!

Nézelődjetek a http://mybabyhug.com oldalán. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése